Press "Enter" to skip to content

Навіщо на деяких автомобілях ставлять по дві вихлопні труби

У фільмах та на красивих шпалерах для робочого столу раз у раз з’являються великі спортивні автомобілі з двома вихлопними трубами. Виникає закономірне питання: навіщо взагалі машині може знадобитися система з двох труб? Чи є в такому технічному рішенні хоч якийсь практичний зміст?

Установка двох вихлопних труб на автомобіль має давню традицію. Дана практика безпосередньо пов’язана з V-подібними двигунами, багато з яких крім 6, 8 або 12 циліндрів мали так само відразу два випускні патрубки. Як нескладно здогадатися, за такої конструкції кожен патрубок отримував свою вихлопну трубу. Подібним чином справи і з багатьма оппозитними двигунами. Інша справа рядні двигуни, які мають лише один випускний колектор.

Втім, якщо брати до уваги рядні двигуни підвищеної потужності, то розвинену вихлопну систему з патрубками, що розгалужуються на два і більше, можна встановлювати і тут. Подібний підхід не є обов’язковим, але все ж таки рекомендується до використання. У більшості випадків таке конструкторське рішення буде пов’язане з тим, що надто потужний двигун виробляє набагато більше газів за рахунок більшого спалювання паливної суміші. Без додаткових вихлопних труб у двигунів можуть помітно зрости випускні втрати. Два і більше патрубка в цьому випадку дозволять забезпечити швидке та ефективне очищення циліндрів від газу.

Все описане вище слід пам’ятати та брати до уваги, коли доводиться бачити машину із двома вихлопними трубами. Однак, сувора дійсність така, що сьогодні в переважній більшості випадків парна вихлопна система все-таки є не більшою, ніж декоративним елементом. Найчастіше ніякої практичної необхідності ще в одній трубі немає. Проте, виглядає розведена вихлопна система круто і стильно, через що незмінно користується великим попитом серед любителів спортивної естетики.

Новини партнерів

0 0 голосів
Рейтинг статті
Підписатися
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі