Press "Enter" to skip to content

Облік малого бізнесу: яку програму обрати для зручного ведення справ

Щоб бути відповідальним платником податків та чітко розуміти свої прибутки, витрати тощо потрібно мати зручний облік малого бізнесу. Вести розрахунки з замовниками чи постачальниками на листочку чи навіть в Excel форматі – це вже навіть не вчорашній день. Скоріш, минуле століття. А от встановити собі програму BAS Малий бізнес – це розумне та зважене рішення.

Замовити програмне забезпечення для ведення справ можна у Нетсофт. Українська компанії займається впровадженням сучасних рішень для ведення обліку за допомогою автоматизації процесу. З 2000 року Нетсофт займається розширенням можливостей бізнесменів та збільшенням комфорту у роботі з обліком.

Саме для первинного, оперативного ведення обліку, найкраще підійде програма BAS Малий бізнес. І хоча з нею неможливий бухгалтерський облік, є величезна кількість інших можливостей:

  • ведення бази клієнтів з їх сегментуванням;
  • оформлення замовлених послуг наперед та проведення реалізації;
  • організація складського обліку, в тому числі для виробництва;
  • планування та проведення розрахунків з замовниками та своїм персоналом;
  • нарахування заробітної плати;
  • проводити всебічний аналіз діяльності фірми тощо.

Програма BAS Малий бізнес зручна за рахунок не тільки вже вбудованих можливостей, але й тому, що її можна підлаштувати під різні види діяльності та врахувати індивідуальні потреби підприємця. Саме тому це програмне забезпечення стає справжнім помічником для бізнесу з надання послуг, якогось виробництва тощо.

Переваги управління клієнтською базою

Без клієнтів ні один бізнес розвиватися не буде. Тому програма, яка забезпечує управління клієнтською базою вкрай необхідна.

BAS існує не тільки узагальнююча програма для малого бізнесу, а й більш конкретизовані системи, наприклад, Управління торгівлею. Саме вона забезпечує чітке розуміння взаємодій з замовниками. Допомагає вести облік та аналізувати діяльність по багатьох показниках:

  • складські запаси;
  • структура продажу;
  • кошти бізнесу;
  • організація робітників;
  • маркетингові заходи тощо.

Програма BAS Управління торгівлею навіть допоможе роздрукувати цінники, спираючись на первинний облік. Тим паче що система має змогу експорту даних з програми бухгалтерського обліку.

Щоб встановити у себе на підприємстві чи в офісі програму BAS Малий бізнес чи Управління торгівлею, достатньо замовити приїзд консультанта. Також деякі питання можна обговорити по телефону. Менеджери компанії Нетсофт допоможуть визначитися з оптимальним програмним забезпеченням та організують підключення та роз’яснення персоналу.

Новини партнерів

0 0 голосів
Рейтинг статті
Підписатися
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі