Press "Enter" to skip to content

Як правильно керувати проектами

Проектний менеджмент набуває популярності кожного року. Найчастіше такі спеціалісти потрібні у сфері IT. Однак, загалом вміння створювати, керувати та контролювати будь-які задумки від початку до кінця стане в нагоді на кожному державному чи приватному підприємстві.

Хто такий менеджер проектів

Project Manager – це багатопрофільний спеціаліст, який планує етапи розробки, супроводжує та вирішує виникаючі проблеми проекту. У його обов’язки входять:

  • підготовка документації;
  • планування проекту;
  • узгодження термінів виконання роботи;
  • аналізування ризиків та доцільності;
  • створення команди;
  • розподіл завдань між виконавцями;
  • визначення необхідних умов для роботи;
  • слідкування за виконанням етапів згідно з планом;
  • стеження за дотримуванням пріоритетів;
  • мотивування команди;
  • надання замовнику поетапної звітності, демоверсій, чорнового варіанту.

Успішність роботи можна визначити за тим, чи відповідає проект очікуванням замовника, наскільки ефективно працює продукт, чи дотримані фінансові вимоги, чи налагоджена взаємодія між співробітниками.

Здобуття професії проектного менеджера

Нідерландська бізнес-школа KROK пропонує навчання за різноманітними спеціальностям, у тому числі курс управління проєктами. Навчання триває один рік і чотири місяці за модульною системою. По закінченню студент отримає диплом магістра менеджменту проектів та процесів.

JJErbmyt7ZfFPNj31bDC4GaD6N99HCGtygSsZ9oa2aRcDJrrzEtC4vKo7NBmCmXdr5dUqXHDsxkwOkqEDKod3Q_o-UsslpsKKVZMxenfUUK-hH_NBXZmXm_MDgFZnc3OVSJnVU6r7E20juU6CWTp2dg

Обов’язковими вимогами до вступників є наявність вищої освіти (диплом бакалавра, магістра) та володіння англійською мовою на рівні Upper Intermediate та вище.

Програма буде корисна робітникам багатьох сфер:

  • комерційні організації будь-якої направленості;
  • державний сектор;
  • IT-компанії;
  • неурядові організації;
  • освітні, медичні заклади.

Також спеціалісти необхідні в інвестиційної, експортної діяльності.

Особливості професії

Від проектного менеджера очікується всебічна підготовка, багатофункціональність. Це той самий універсальний робітник, який повинен враховувати вимоги замовника, створити взаємодію обраної команди, демонструвати обізнаність у специфіці завдання.

Однією з поширених проблем є налагодження контакту та вирішення конфліктів між сторонами, задіяними у процесі роботи. Для цього ефективно використовується медіація, курс якої також можна пройти у бізнес-школі (https://bs.krok.edu.ua/magistr-z-mediaciji-ta-menedzhmentu-konfliktiv/). Медіатори потрібні для вирішення конфліктних ситуацій альтернативним мирним шляхом. Їх сфера діяльності розповсюджується на:

  • сімейні суперечки;
  • політичні спори;
  • освітні питання;
  • захист довкілля;
  • міжкультурні конфлікти.

Перевагою спеціалістів-медіаторів є дотримання принципів в роботі, які розповсюджуються на захист усіх сторін спору, підтримку та прийняття учасників.

Таким чином, висока компетенція, знання прав надають перевагу менеджеру проектів, робить його затребуваним через ефективне виконання завдань.

Новини партнерів

0 0 голосів
Рейтинг статті
Підписатися
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі