Press "Enter" to skip to content

Антон Кучухідзе: «Нелегальні гемблінг-оператори посилили свою рекламу – і це кидає тінь на ліцензовані азартні ігри»

Глава UGC розповів, що зараз відбувається із рекламою азартних ігор в Україні.

Глава Ukrainian Gambling Council Антон Кучухідзе розповідає, що нелегальні гемблінг-оператори посилили свою рекламу – і це кидає тінь на ліцензовані азартні ігри.

Слід грати лиш у тих казино, що отримали ліцензію в Україні. Серед таких популярних ігрових клубів топ посідає PM Casino. У цьому казино безпека гравців стоїть на першому місці, тому не допускається витік будь-якої особистої інформації клієнтів казино. Також на сайті казино є безліч пропозицій азартних ігор на всякий смак: слоти, джекпоти, 3D слоти, настільні ігри, відео-покер, безкоштовні ігри та інші. Час від часу казино організовує турніри по азартним іграм, де кожен гравець може проявити свою майстерність та виграти цінні призи. Крім всього вище сказаного, ПМ Казино пропонує приємну систему бонусів та акцій. Тож прочитати детальний аналітичний огляд цього казино можна за посиланням – https://bookmaker-ratings.com.ua/casino/review/obzor-pm-casino/.

В Україні з’явився новий тренд, коли вже легальні організатори гемблінгу масово використовують різні месенджери, наприклад, Telegram-канали, в яких запускають надто агресивні рекламні кампанії. Начебто б підтримують меморандум, а тут уже працюють у сіру. 

Коли в Ukrainian Gambling Council проводили юридичний аналіз, виявилось, що все чисто. Однак, з погляду моралі та соціальної відповідальності, не завжди жорстка рекламна кампанія відповідає філософії цивілізованого грального бізнесу.

UGC розробив Меморандум про рекламу – це дозволило дещо стабілізувати ситуацію. Серед членів UGC, які підписали цей меморандум, ситуація покращилася, всі учасники ринку це підтверджують.

Очевидно, що насичена рекламна політика, викликає ще більшу агресію населення – тобто бренди працюють проти себе та індустрії. З такими темпами ніколи не вдасться сформувати позитивну думку про азартні ігри. Завжди потрібно думати про емоційну складову реклами азартних ігор, враховувати чутливість самої індустрії та специфіку історичного періоду, в якому ми живемо. 

Тому організаторам азартних ігор потрібно включити мізки і не просто використовувати будь-які можливості рекламних розміщень, а думати, як це вплине хоча б на їхній бренд, не кажучи вже про індустрію в цілому, вважає глава UGC.

А гравців Кучухідзе закликав грати відповідально та повідомляти про нелегальну рекламу азартних ігор на гарячу лінію UGC.

Новини партнерів

0 0 голосів
Рейтинг статті
Підписатися
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі