Press "Enter" to skip to content
Переваги друку рекламних листівок

Переваги друку рекламних листівок

Рекламні листівки в наші дні є одним з найбільш затребуваних різновидів поліграфічної продукції, присвяченої певним послугам, товарам або їх групам, акційним заходам. Тому не дивно, що терміновий друк листівок – це послуга, яка постійно користується підвищеним попитом.

Основні переваги рекламних листівок

Листівки є аркушами паперу формату А4, А5, А6, А7. Як правило, тираж такої продукції складає до кількох сотень екземплярів. У порівнянні з плакатами, буклетами та іншими друкованими продуктами, призначеними для просування товарів і послуг, листівки мають безліч очевидних переваг. Серед них слід виділити:

  • доступність. Так, друкарня «Успех Принт» готова виконати замовлення будь-якого тиражу оперативно та якісно. За потреби фахівці запропонують розробку індивідуального дизайн-макету. Також послуга включає постдрукарську обробку продукції;
  • низьку вартість. Листівки – це дешевий та доступний спосіб просування бізнесу незалежно від виду діяльності. За умови замовлення великої партії виробів та вибору методу офсетного друку вдасться заощадити ще більше, оскільки в даному випадку ціна одного екземпляра виявиться мінімальною за збереження досить високої якості. Зазвичай листівки друкуються на крейдованому папері. Вибравши недорогий папір, ви зможете додатково заощадити. При цьому важливо, щоб готова продукція мала ефектний, презентабельний зовнішній вигляд, відповідала вашим планам та амбіціям;
  • можливість швидко охопити широку та різнопланову аудиторію. Вироби зазвичай роздають потенційним клієнтам у місцях із високою прохідністю. Продукцію можна розкласти по поштових скриньках або видавати разом із покупками;
  • універсальність. Листівки широко використовуються для реклами, повідомлення про запуск нового проекту або пропозиції акцій, як нагадування про компанію, підвищення іміджу підприємства, у період проведення розпродажу лімітованої кількості товару тощо;
  • ефективність. Важливою умовою для цього є грамотний підхід до вибору інформації для друку на листівках. Текст повинен привертати максимум уваги, викликати зацікавленість цільової аудиторії. Не слід перевантажувати його зайвими даними. Потенційні клієнти мають відчути бажання скористатися листівкою. Рекомендується виділити важливу інформацію жирним шрифтом.

Як виглядає ефективна рекламна листівка

Рекламні листівки – незамінний інструмент маркетингу, здатний швидко збільшити кількість клієнтів та, відповідно, доходи бізнесу. Але для того, щоб цей вид рекламної продукції виявився ефективним, важливо підходити до його створення максимально ретельно та відповідально. Вироби повинні бути виконані з урахуванням фірмового стилю компанії, містити гранично стислу інформацію, доступну для розуміння та запам’ятовується навіть при швидкому прочитанні. Відмінною ідеєю стане друк рекламного слогану. Також можна додати контактну інформацію, виділивши її із загального тексту. Якщо у листівці є зображення, то вони повинні бути виконані на високому професійному рівні.

Новини партнерів

0 0 голосів
Рейтинг статті
Підписатися
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі